TERBONGKAR! – BAGAIMANA DENGAN PANTAS SERAMAI

10,163

ORANG BERJAYA MENGHILANGKAN SAKIT LUTUT & SENDI DALAM MASA SINGKAT

DENGAN HANYA MINUM JUS JER

Merawat dari dalam untuk kesan penyembuhan menyeluruh

GONCANG – TUANG – MINUM
SENANG & BERKESAN!

Diformulasi khas dari 24 herba, tumbuhan & buah-buahan terpilih seluruh dunia. Sangat sedap, berkesan & luar biasa.

Tak perlu cucuk lutut. Seram
❎Tak perlu duduk atas kerusi roda
❎Tak perlu jalan bertongkat
❎Tak perlu jalani pembedahan ganti lutut


Dah makan ubat? Dah urut? Dah sapu krim? Spray pun dah cuba?

Tapi mesti tak berkesan kan.. sebab tu anda berada di sini. Mencari-cari penyelesaian kepada sakit lutut anda. Cuba dengar apa kata Che Wah dalam video di bawah. Mungkin anda boleh dapat sesuatu😉

4529047.gif

Lebih 17,225 Botol Telah Terjual Sejak Dilancarkan. Repeat order bertalu-talu. Maknanya apa Tuan Puan?

YA, BERKESAN! 

gif-arrow-down.gif 

PENRILIS WEBSITE 03-01-01.jpg

Jus lutut Penrilis telah diformulasi dari 24 bahan yang terdiri dari herba, tumbuhan & buah-buahan di sebuah kilang Muslim yang bertaraf GMP (Good Manufacturing Product).

photo_2019-05-27_09-56-41.jpg

cara minum.jpg

 

Siapa Yang Wajib Minum Jus Pernilis?

Penrilis boleh diminum seawal usia usia 12 tahun tanpa mengira asbab sakit. InsyAllah kita ikhtiar Tuhan sembuhkan.

✔ Wanita & lelaki yang meningkat usia

✔ Lutut cedera ketika bersukan

✔ Anda yang ada masalah kegemukan

✔ Kerap berdiri dalam masa yang lama

✔ Kerap mencangkung

✔ Tersalah angkat bebanan

✔ Lutut cedera akibat jatuh/kemalangan

✔ Cecair lutut yang semakin kering

✔ Anda yang ada sakit lutut & dalam masa yang sama turut ada penyakit kronik lain digalakkan minum Penrilis (rujuk gambar di bawah)

photo_2019-05-21_14-47-13.jpg

 

PENTING! Jus Penrilis bukan ubat

Jus Penrilis telah dikategorikan sebagai BAHAN MAKANAN/MINUMAN. Langsung tiada dadah & apa-apa bahan terlarang. Jadi, dipersilakan minum tanpa was-was. Dijamin tiada kesan sampingan pada anggota tubuh dengan IzinNya.

photo_2019-12-02_12-46-15.jpg

photo_2019-11-05_11-05-50.jpg

 

Betul Ke Penrilis Ni Berkesan Sangat?

Ya, sangat betul! Ini antara FEEDBACK yang paling kerap kami terima. Paling pantas 5 hari dah rasa kesan ketara.

✔ Legakan rasa sakit lutut

✔ Hilangkan sakit sendi seluruh badan

✔ Merawat masalah GOUT

✔ Badan rasa lebih bertenaga & ringan

✔ Boleh solat berdiri tanpa kerusi

✔ Dah tak perlu bertongkat

✔ Boleh berlari dengan cucu

✔ Mudah nak naik turun tangga

✔ Boleh buat kerja harian dengan selesa

TAK PERCAYA? TONTON VIDEO & BACA TESTIMONI DI BAWAH

giphy (5).gif

giphy.gif

(Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna)   

  

(Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna)   

  

(Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna)    

 

(Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna)     

(Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna)     

  

(Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna)      

   


Ada Soalan?

S: Kenapa wajib pilih & cuba Jus Penrilis?

J: Penrilis terbukti BERKESAN mengurang, melega & menghilangkan bisa sakit lutut. Paling penting ianya bertindak dari dalam & memberi kesan yang baik kepada seluruh tubuh badan. Sendi lutut kan kat bahagian dalam. Jadi, seharusnya rawatan pun mesti lah dari dalam. Kan?

S: Aturan minum macam mana?

J: Mudah je. Hanya minum 1 sudu pagi & 1 sudu malam setiap hari. Itu sahaja. Seeloknya elakkan makanan yang tak bagus untuk lutut contohnya ikan masin.

S: Saya sakit lutut. Dalam masa yang sama saya juga ada penyakit 3 serangkai, boleh ke minum Jus Penrilis?

J: Ya, boleh. Kandungan 24 bahan yang diadun dalam Penrilis sangat mesra dengan pelbagai penyakit kronik lain.

S: Ada tak kesan sampingan pada ulu hati & buah pinggang?

J: Semua bahan merupakan organic. Tiada bahan yg kasar seperti herba kayu kisar dimasukkan.
Semuanya berbentuk daun, buahan yg boleh dihadam dan tidak mengganggu buah pinggang. Insyaallah.

S: Kesan seawal berapa hari?

J: Untuk kesan angin dlm badan, energy & kesegaran, bertindak seawal 45 minit aselepas pengambilan. Untuk kesan penyakit2 dirasai seawal 3 – 7 hari. Untuk kes berat 7 – 10 hari. Walaubagaimanapun ianya bergantung pada metabolisme dan daya serapan pada usus individu itu sendiri.

S: Jangka masa berapa lama yang diperlukan untuk sembuh?

J: Kesembuhan bergantung pada penerima tubuh individu itu sendiri. Keperluan dos serta tempoh yang perlu diambil untuk seseorang pesakit berbeza-beza. Insya-Allah 14-45 hari ianya mula merasai kearah penyembuhan.

 

Berapa harga Jus Penrilis? Nak DISKAUN hingga 43%?

4566840.png

4566844.png

4560537.gif

4568987.gif

Get Your FREE copy of CartFlows in just few steps.

Billing details

Malaysia

Your order

Product Total
1 Botol Penrilis  × 1 RM130.00
Subtotal RM130.00
Shipping
Total RM130.00
  • ✔️ 100% Secure, Fast & Easy
    ✔️ Tiada cas tambahan untuk semenanjung
    ✔️ Barang sampai 3-5 Hari bekerja (Semenanjung)
    ✔️ Barang sampai 7-10 Hari bekerja (Sabah Sarawak)

Your personal data will be used to process your order, support your experience throughout this website, and for other purposes described in our privacy policy.

Loading...

Processing Order...

Please wait while we process your payment...

Please wait while we redirect you...