TERBONGKAR! – BAGAIMANA DENGAN PANTAS SERAMAI

10,163

ORANG BERJAYA MENGHILANGKAN SAKIT LUTUT & SENDI DALAM MASA SINGKAT

DENGAN HANYA MINUM JUS JER

Merawat dari dalam untuk kesan penyembuhan menyeluruh

GONCANG – TUANG – MINUM
SENANG & BERKESAN!

Diformulasi khas dari 24 herba, tumbuhan & buah-buahan terpilih seluruh dunia. Sangat sedap, berkesan & luar biasa.

Tak perlu cucuk lutut. Seram

❎Tak perlu duduk atas kerusi roda

❎Tak perlu jalan bertongkat

❎Tak perlu jalani pembedahan ganti lutut


Dah makan ubat? Dah urut? Dah sapu krim? Spray pun dah cuba?

Tapi mesti tak berkesan kan.. sebab tu anda berada di sini. Mencari-cari penyelesaian kepada sakit lutut anda.

Cuba dengar apa kata Che Wah dalam video di bawah. Mungkin anda boleh dapat sesuatu😉

4529047.gif

Lebih 17,225 Botol Telah Terjual Sejak Dilancarkan. Repeat order bertalu-talu. Maknanya apa Tuan Puan?

YA, BERKESAN! 

gif-arrow-down.gif 

PENRILIS WEBSITE 03-01-01.jpg

Jus lutut Penrilis telah diformulasi dari 24 bahan yang terdiri dari herba, tumbuhan & buah-buahan di sebuah kilang Muslim yang bertaraf GMP (Good Manufacturing Product)

photo_2019-05-27_09-56-41.jpg

 

Siapa Yang Wajib Minum Jus Pernilis?

Penrilis boleh diminum seawal usia usia 12 tahun tanpa mengira asbab sakit. InsyAllah kita ikhtiar Tuhan sembuhkan.

✔ Wanita & lelaki yang meningkat usia

✔ Lutut cedera ketika bersukan

✔ Anda yang ada masalah kegemukan

✔ Kerap berdiri dalam masa yang lama

✔ Kerap mencangkung

✔ Tersalah angkat bebanan

✔ Lutut cedera akibat jatuh/kemalangan

✔ Cecair lutut yang semakin kering

✔ Anda yang ada sakit lutut & dalam masa yang sama turut ada penyakit kronik lain digalakkan minum Penrilis (rujuk gambar di bawah)

photo_2019-05-21_14-47-13.jpg

 

PENTING! Jus Penrilis bukan ubat

Jus Penrilis telah dikategorikan sebagai BAHAN MAKANAN/MINUMAN. Langsung tiada dadah & apa-apa bahan terlarang. Jadi, dipersilakan minum tanpa was-was. Dijamin tiada kesan sampingan pada anggota tubuh dengan IzinNya.

photo_2019-12-02_12-46-15.jpg

photo_2019-11-05_11-05-50.jpg

 

Betul Ke Penrilis Ni Berkesan Sangat?

Ya, sangat betul! Ini antara FEEDBACK yang paling kerap kami terima. Paling pantas 5 hari dah rasa kesan ketara.

✔ Legakan rasa sakit lutut

✔ Hilangkan sakit sendi seluruh badan

✔ Merawat masalah GOUT

✔ Badan rasa lebih bertenaga & ringan

✔ Boleh solat berdiri tanpa kerusi

✔ Dah tak perlu bertongkat

✔ Boleh berlari dengan cucu

✔ Mudah nak naik turun tangga

✔ Boleh buat kerja harian dengan selesa

TAK PERCAYA? TONTON VIDEO & BACA TESTIMONI DI BAWAH

giphy (5).gif

giphy.gif

(Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna)   

  

(Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna)   

  

(Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna)    

 

(Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna)     

(Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna)     

  

(Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna)      

   


Ada Soalan?

S: Kenapa wajib pilih & cuba Jus Penrilis?

J: Penrilis terbukti BERKESAN mengurang, melega & menghilangkan bisa sakit lutut. Paling penting ianya bertindak dari dalam & memberi kesan yang baik kepada seluruh tubuh badan. Sendi lutut kan kat bahagian dalam. Jadi, seharusnya rawatan pun mesti lah dari dalam. Kan?

S: Aturan minum macam mana?

J: Mudah je. Hanya minum 1 sudu pagi & 1 sudu malam setiap hari. Itu sahaja. Seeloknya elakkan makanan yang tak bagus untuk lutut contohnya ikan masin.

S: Saya sakit lutut. Dalam masa yang sama saya juga ada penyakit 3 serangkai, boleh ke minum Jus Penrilis?

J: Ya, boleh. Kandungan 24 bahan yang diadun dalam Penrilis sangat mesra dengan pelbagai penyakit kronik lain.

S: Ada tak kesan sampingan pada ulu hati & buah pinggang?

J: Semua bahan merupakan organic. Tiada bahan yg kasar seperti herba kayu kisar dimasukkan.
Semuanya berbentuk daun, buahan yg boleh dihadam dan tidak mengganggu buah pinggang. Insyaallah.

S: Kesan seawal berapa hari?

J: Untuk kesan angin dlm badan, energy & kesegaran, bertindak seawal 45 minit selepas pengambilan. Untuk kesan penyakit2 dirasai seawal 3 – 7 hari. Untuk kes berat 7 – 10 hari. Walaubagaimanapun ianya bergantung pada metabolisme dan daya serapan pada usus individu itu sendiri.

S: Jangka masa berapa lama yang diperlukan untuk sembuh?

J: Kesembuhan bergantung pada penerima tubuh individu itu sendiri. Keperluan dos serta tempoh yang perlu diambil untuk seseorang pesakit berbeza-beza. Insya-Allah 14-45 hari ianya mula merasai kearah penyembuhan.

 

Berapa harga Jus Penrilis? Nak DISKAUN hingga 43%?

4566840.png

4560537.gif

4568987.gif

PROMOSI SYAWAL 2020

JAGA-JAGA.. Tawaran ini SANGAT TERHAD & akan berakhir dalam masa…

timer.gif